Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-19, 11:41   #56
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ville du, som konfirmasjonsgjest, tenkt om følgende?

Jeg hadde ikke reagert nevneverdig, i alle fall ikke om det ikke ble forventet at man skulle delta både i seremoni og fest. Jeg hadde prioritert fest i så fall.



Opprinnelig lagt inn av My, her.

Tvillingene mine har en jevngammel kusine som bor i et annet fylke. Hvis det skulle vise seg at de måtte ha konfirmasjonsseremoni samme helg må en av oss ha selskapet en annen helg. Eventuelt hvis tvillingene skulle finne på å ønske å konfirmere seg i hver sin institusjon (noe jeg tviler på, begge er foreløpig temmelig sikre på at kirka er uaktuell, men man vet aldri) og få seremoni på ulike tidspunkt. De får ikke hvert sitt selskap altså.

Niesa mi har et tvillingpar i nærmeste omgangskrets, og de valgte forskjellig, den ene valgte human-etisk og den den andre kirka. De løste det med at når hun som konfirmerte seg human-etisk så tok de med seg de nærmeste vennene(her må man kjøre 2 timer til seremonien) og var ute og spiste etterpå. Feiringa med familie hadde de felles den dagen den kirkelige konfirmasjonen var.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat