Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-19, 18:13   #17
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Knuse disse jævla sosialistene

Lokalvalg, og derfor følger jeg heler med på lokalpolitikken og ser hvem som støtter mine saker her lokalt, det er andre ting som er viktig ved lokalvalg, nemlg de sakene som kan påvirkes lokalt, mens ved stortingsvalg er ikke de tingene som bestemmes lokalt viktig da er det de nasjonale sakene som er klare.

Uansett vet jeg hva jeg ville stemt om det var det ene eller det andre valget, og jensen er langt unna der, selv om frp er langt mer spiselig her lokalt, og enkelte av dem både faglig sterke og fornuftige folk, faktisk. Men noen av dem er.. kikke min type, ja.

Jensen er forbausende faglig fornuftg til tider. Og helt ravende gal i "fest"taler til andre tider. Ikke helt god.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat