Tråd: Stressa 2019
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-19, 21:02   #10
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stressa 2019

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Vi har en av verdens beste permisjonsordninger. Det synes jeg vi burde sette pris på. Og selv blir jeg bare mer sliten hvis jeg skulker jobben enda, da blir det jo dobbelt så mye å gjøre neste dag.

Jeg var også sliten da barna var små, men nå har min mann tatt mye støyten sånn sett.

Hvis man er to burde det ikke være noe problem å være i full jobb mens man har små barn. Jeg skjønner at det ikke er så lett for de som har barna for det meste helt alene.

Synes også dette er en sutrete debatt. Hvordan skalvi som damer bli tatt seriøst hvis det er disse som fører ordet?

Dette synes jeg er veldig viktig. Jeg synes innlegget i VG var usedvanlig sutrete - og historieløst. å fremstille dagens situasjon som et hasardiøst, sosialt eksperiment blir en veldig merkverdig konstruksjon, synes jeg.

Jeg blir både trist og sur.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat