Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-22, 14:17   #149
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.459
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg har tennisalbue på 6. året nå, og til slutt fant jeg ut at ignorering er like bra som alt mulig annet. I begynnelsen prøvde jeg flere tablettkurer, men det eneste de gjorde, var å gi meg hodepine og kvalme, så det gav jeg opp.

Hos meg kommer og går det, og er verst når det er kaldt, og så lenge det stort sett er venstre albue som er rammet, går det helt greit.

Jeg har gått lenge med vondt og ikke visst hvorfor,siden fastlegen min egentlig ikke sjekket den, men så sendte han meg til fysioterapeut. Der har jeg gått og trent nå i 6 måneder, men er ikke bra ennå. Nå driver han og "rubber opp" senen,ved at han masserer den (så den visstnok skal bli mer ødelagt for å så bli sterkere). Han bruker også veldig dyptgående varme. Jeg har ikke fått medisiner og det ville jeg nok ikke hatt heller, men det er frustrerende at det tar så lang tid. Fysioterapeuten sier at man aldri får det igjen på den siden man har hatt det når man først blir bra, da. Men, når det er høyre side og jeg er høyrehendt, er jeg ikke veldig tålmodig.

Rabbit er ikke aktiv