Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-17, 13:21   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ADHD - et samfunnsproblem?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Flere steder i USA deler man skolerstarterne frivillig-ish midt i året i stedet. Slik at de som er født seint kan begynne ett år senere og omvent. Så det vil si at det er barn født i samme år fordelt over tre ulike skoletrinn. Jeg tror det gjøres både etter hva foreldrene vil og innspill fra skolen. Det syns jeg høres ut som en mye bedre løsning.

Det høres forlokkende ut.

Samtidig husker jeg at skolene nær meg hadde fleksibel skolestart på programmet noen få år før snuppe skulle begynne på skolen. Jeg syntes jo det hørtes ypperlig ut, men ordningen ble avviklet. Resultatet hadde nemlig blitt at en del foreldre sendte barna sine på skolen så tidlig som mulig for å slippe utgifter til barnehage, og det var slett ikke hovedsaklig de ungene som hadde "behov" for tidlig skolestart som faktisk begynte på skolen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat