Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-23, 16:09   #40
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.291
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er et gyldig svar :humre: )

Kontroll og kontroll. Jeg hadde en handlekurv liggende klar på ark.no i flere uker for å klikke den hjem på en eller annen 40%. De hadde en tidligere i høst som jeg missa. Samme med Cubus - ull er dyrt så vil gjerne spare inn litt på prisen der. Og ang kasserollene så kjører Obs 50% på spiis-serien sin flere ganger i året, så at det ble nå var helt tilfeldig (samt at jeg var lei av å brenne fast ting i den ene kasserollen min og ønsket meg ny nååå).

Det eneste jeg prøvde meg på spesifikt på Black Friday var en syk rabattkode på SillySanta (1000 kr avslag til de 20 første) fordi kidsa ønsker seg HappyHoodie til jul, men jeg sto ikke først i epost-utsendinga så det ble ikke meg denne gangen.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat