Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-20, 22:52   #16
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken type port skal vi ha her?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Litt morsomt. Jeg kommer fra feltet på toppen før du kjører ned den bratte bakken. Flott sted og alt detderre men jeg er oppvokst der, og er ferdig med å gå, for å si det sånn.

Gøy! Jeg skjønner veldig godt at du er ferdig med å bo der. Det skulle jeg også være om jeg vokste opp der som tenåring. Nært til mye, men uansett langt borte (hvilket er superfordel når man har hytte). Lite miljø, men samtidig ganske adskilt fra oss der nede.

Ditt forslag kan passe bra!

Og dere som kjenner til stedet, kom innom om vi er der når dere har veien forbi.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat