Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-11, 15:06   #88
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.537
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

I dette underforumet mener jeg det gir prikker av full verdi, mener nemlig å ha fått en i denne tråen, om jeg ikke husker feil.

Men jeg er heller ikke den som husker hva som teller hvor, og kommer til å prikke der jeg tenker det er naturlig uansett underforum. Men så er det ikke den sjokkerende store forskjellen på om jeg gir der det eller for fullt, eller om det devalueres til 1 poeng, siden jeg uansett bare gir 2. Enn så lenge, jeg har jo regnet ut datoer for når jeg vi lstoge til 3, 4, 5 etc helt opp til de ti, gitt uendret aktivitetsnivå og beregningsmetode. dog ser jeg av de siste par dager at jeg for tiden har høyere gjennomsnittelig innleggsrate enn mitt totalgjennomsnitt, så antakelig vil de poenghoppene som kommer av innlegg komme noe tidligere enn beregnet.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat