Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-18, 16:20   #24
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir dere skikkelig sultne før måltidene?

1) Har du en noenlunde fast måltidsrytme som du prøver å følge eller opererer du litt freestyle fra dag til dag ettersom hva dagene inneholder av aktiviteter?

På hverdagene regulerer det seg stort sett selv pga. jobben, men vi har aldri noen fast middagstid, så akkurat det blir det litt freestyle.

2) Spiser dere noe mellom måltidene dersom dere blir veldig sultne? Eller lar dere kroppen rekke å bli skikkelig romlesulten før dere skal spise?

Mitt naturlige valg er å spise noe, men når jeg prøver å slanke meg eller leve litt sunnere, prøver jeg å vente litt og kjenne på sultfølelsen.

3) Tenker du på sultfølelse som noe man "skal" ha, eller noe man bør "reparere"?

Hmm, vanskelig spørsmål. Personlig bør jeg lære meg å kjenne mer på den, men det er ikke noe jeg mener alle bør gjøre. Jeg kan dog ikke bli for sulten. Da får jeg syresmerter.

4) Har du noen som helst daglig kontroll på (eller tanke for/bevissthet rundt) om du klarer å forbrenne mer enn du spiser?

Bare når jeg prøver å slanke meg. Men ellers blir det mye fri flyt.

5) Sier du noengang bevisst neitakk til mat du tilbys FORDI det er "feil" mat, selv om du har lyst på det?

For sjelden. Det er noe jeg jobber hardt med å bli flinkere til. Ikke rart jeg er litt overvektig.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat