Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-18, 22:44   #25
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.428
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gavetips jenter 12 og 16 år

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Johaugvotter? Kari Traa-lue? Det burde kunne funke for begge. Sports BH er også et bra tips synes jeg.

Ja, min 13-åring elsket de hvite "polvottene" fra Johaug med skinn inni håndflata. Rota dessverre bort den ene i løpet av vinteren, så hun ønsker seg nye i år, av samme type. Kari Traa Rose ullundertøy ønsker hun seg også. Det koster litt, men fjorårets farger kan finnes på salg, jeg har allerede kjøpt en genser med glidelås og høy hals, grå med rosa sømmer, på salg til kr 499, som ene bestemora skal få gi. Ellers har de luer og buffer i samme mønster. Greier fra Body Shop, gode skjerf, sportsundertøy, fotballjenter trenger Nike (eller lignende)-hårbånd til å ha rundt hodet. Bøker, hvis foreldrene vet hvilken sjanger de liker?

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat