Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-10, 09:42   #23
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Oppskrift på knallgodt lavkarbobrød

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

kan du spise havre? Det finnes noe kruskakli-aktige greier lagd på Havre som kunne vært et alternativ? HAvrekli heter det kanskje, esken ligner til forveksling hvertfall (mener det har omtrent dobbelt så mye karber som vanlig kruska kli - 20 kontra 10 eller noe i den duren)

Ah, soyaflokker. men det har mer karbohydrater igjen - 25.
Og sukkerroefiber - 4.

Ser ut som sukkerroefiber er din venn
(eggene gjør at det binder seg sammen uansett, har ikke opplevd det som smulete hvertfall)

Havrekli kan jeg nok ikke spise, såfremt det finnes havrekli fra trygg, glutenfri havre. Men jeg skal gjøre et forsøk emd sukkerroefiber. Det viktigste for meg er ikke egentlig antall karbohydrater, siden jeg ikke går på noen egentlig lavkarbodiett, men bare trenger å balansere kostholdet så jeg ikke blir så sulten hele tiden.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat