Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-12, 12:29   #51
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ungdom alene på festival

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Men hva er en fornuftig 16-åring, da? Jeg var fornuftig og grei i forhold til skole og husarbeid og alt det der, men alene med venninner hvorsomhelst i den alderen var ensbetydende med grøftefyll, altså.

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Godt mulig, poenget er bare at jeg ikke tror mine foreldre trodde det om meg heller.

En fornuftig og grei 16-åring er en som for det første tar livet alvorlig og ansvar for seg selv og egne valg og handlinger, og ikke driver med greier som er til skade for seg selv, eller å sette seg i farlige og utrygge situasjoner.
I tillegg kobler jeg fornuft mot det å vite hva man skal gjøre i situasjoner som oppstår og lande på beina.


Jeg har hatt tenåringer i 10 år nå (15 om man inkluderer stebarnet) og har relativt god erfaring i å vurdere gjengen min, og som tidligere sagt så er ikke fylla noe jeg ser på som et tema hos denne.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat