Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-18, 13:39   #82
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Åh, dette er bare feil på så mange plan

Jeg sa også honningfelle etter kort tid, men så slo det meg at det kanskje er litt enklere for meg å mene det når det gjelder en dum mann fra FrP. Hadde dette vært Trine S G og en kjekkas fra samme regime som Frk Iran, hadde jeg da umiddelbart tenkt det samme? Eller hadde jeg da argumentert med at kjærlighet ikke eier grenser for hverken alder eller utseende. Ikke at ikke TSG fremstår som betydelig mer sympatisk, men det er jo ikke nødvendigvis personligheten til PS som gjør at vi (alle) tenker vårt...

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat