Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-20, 12:09   #25
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oreokake - kva gjer eg feil?

Sliter du igjen? Ikke bry deg så mye om disse uttrykkene. Pisk sammen smøreost og melis til det er blandet. Det holder. Den skal jo blandes videre med krem.
Lurer på om du pisker kremen litt for lite? Ser at mange har svært løs krem på bløtkaker og da går det nok dårlig når den skal blandes. Ville pisket kremen til det blir spor i kremen, om du skjønner..

Jeg har forresten droppet den oreobunnnen. Synes kjeksbunnen er så hard så bruker brownies som bunn. Sist jeg lagde det spiste forresten hun som jeg har nevnt før her, som ikke får til kaken, og hun nevnte det ikke med et ord at kaken var annerledes.
Men synes kaken er mye bedre med myk bunn. Hakker bare noen kjeks i røren før den stekes. Er så god atte.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat