Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-20, 09:20   #1
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ringebutips til gode fiske- og badevann

Foreldrene mine har hytte på Ringebu, i området Måsåplassen for dem som er kjent (dette er altså ikke Venabygd-siden av Ringebu). Vi har vært der en del, men kun på høst og vinter. Nå blir det sommertur.

Jeg lurer på om noen har helt konkrete tips basert på egen erfaring til
- fine turer i området på sommerstid
- fine fiskevann
- fine badevann

Litt sånn skudd i blinde, da dette forutsetter at noen her inne bor i området eller har hytte der selv.

Jeg lurer også på om det er verdt å ta turen ned til bygda og opp på Venabygdsiden en dag. Inntrykk av at det er flere "tilbud" der oppe - men tror vi trenger helt konkrete planer for å gjøre det.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat