Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-07, 20:38   #39
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å "ta" en sykedag

Jeg er som oftest syk på 2.dagen når jeg tar ut egenmelding. Forsøker å dra på jobb, men angrer ofte når jeg gjør det da.

Likevel er jeg overrasket over at mange tar egenmeldinger så lett som de gjør (ikke her inne ser jeg, men ellers) Jeg har fått det som forslag om det har vært planer som har krasjet med arbeid og sånn. "ja, men da kan du jo være syk den dagen" - Slikt har ikke falt meg inn engang!

Forresten...Jeg har tatt ut egenmelding uten å ha vært kjempesyk engang. Hunden vår var blitt skadet og hadde blitt lagt i narkose dagen før. Jeg fikk meg ikke til å la han være hjemme alene, så den dagen var jeg "syk" - uetisk og feil, men jeg var desperat

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat