Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-17, 21:01   #3
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reagerte på ungdom i BARE merkeklær - reagerer du?

Helt ærlig, så tror jeg aldri jeg hadde lagt merke til hvilket merke klærne deres var. Hollister har jeg aldri hørt om en gang, så for alt jeg vet kunne det vært noe kjempebillig. Egentlig synes jeg begrepet "merkeklær" er nokså rart. Alle klær har jo et merke, om det så er H&M. Når bikker det over til "merkeklær", er det i så fall bare basert på pris?

Å legge merke til at folk bare har "merkeklær" og i tillegg reagere "allergisk" er begge deler litt merkelig for meg.

Jeg reagerer sjelden på andres klær, med mindre de utpreget shabby og lukter. Jeg er veldig var for lukt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat