Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-17, 21:48   #16
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reagerte på ungdom i BARE merkeklær - reagerer du?

Jeg reagerer ikke nødvendigvis på at noen ifører seg dyre plagg av kjente designere, men jeg reagerer negativt (ikke utad) på klær som sier noe om at de som har dem på seg enten er lite miljøbevisst, lite dyrevennlig, eller at klærne sender et politisk eller sosialt budskap. Typiske eksempler er pels og hud/skinn fra dyr som ikke også er mat (slange, mink, rev), klær med trykk eller klær med religiøse eller politiske symboler.

Jeg har en datter som er i et miljø (hest) hvor penger er viktig, og merker er viktigere. Både på hest og rytter. Jeg pleier si, og gjentar ofte - at det egentlig er litt slitsomt når folk absolutt føler de til enhver må KLE på seg pengene sine.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat