Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-18, 10:05   #31
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.477
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Løping - "en ærlig idrett"

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det er nok det samme som med all treningsforskning: De individuelle forskjellene er så store at det er tilnærmet umulig å trekke konklusjoner om hva som er bra.

Mja, jeg synes ikke det lille jeg har lest om treningsforskning er mye forskjellig fra annen forskning. Det er individuelle forskjeller på nesten alt - også medisiner.

Det som jeg derimot opplever som veldig anderledes på forskning på trening er at det er så nytt. Det er jo kanskje litt rart.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna

Og så er ulik trening bra for ulike ting.

Ja, det er dette jeg synes er spennende og fasinerende. Synes det er gøy å nerde litt.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat