Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-18, 08:47   #25
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.444
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Jeg har ikke funnet noe på Change i det siste, det er stort sett der jeg handler BH'er. Siste bikini kjøpte jeg på La Lina. Den var svindyr, og jeg syns det var kjipt å ikke kunne få se utvalget. Det er de ansatte som løper og henter alternativer på lageret, og det tar litt tid å få tunet dem til å skjønne noenlunde hva man er ute etter.

Ebbesen og Jensen har jeg handlet på før, syns det funket helt fint, jeg. Og der kunne jeg gå og plukke bikinier jeg ville prøve selv også.

Ellers har jo Ellos og de andre nettbutikkene godt utvalg, men usikker på returpolicyen.

Jeg anbefaler deg en tur på Ebbesen og Jensen, Divine, for jeg er sikker på at du med den rette bikinien kommer til å se at du har sommerkropp bra som noen!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat