Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-24, 15:02   #27
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.629
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: «Først lo jeg, så ble jeg lei meg»

DE er jo det at hun trekker fra tiden han sover f.eks og så regner ut i hvor mange dager i året han er hjemme ved å dele på 24 som blir feil

Altså, jeg og mannen er fra hverandre ca 10 timer i døgnet i form av jobb (Han drr tidlig, jeg drar seneremen er tilsvarende senere hjemme) og vi sover jo også en 7-ish timer pr natt. Så med den logikken så er vi fra hverandre ca 17 timer pr døgmn, men jeg kan ikke si 24-17 timer i døgnet i et år er (24-17)*365 og dele på 24 og få at vi bare er sammen 102 dager i året. Vi er jo egentlig sammen ca 365 dager i året, bare ikek de timene vi jobber, sover (Jo, vi sover sånnsett sammen) og andre møter og aktiviteter.

Så det jeg satt igjen med fra den saken var også irrajosnlaiteten i regnemåten hennes.

Og ja, at han er mye borte tviler jeg ikek på, men ikke SÅ mye som de tallene påstår

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat