Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-13, 00:13   #28
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.137
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg kjenner jeg blir litt provosert over at faren din er for frisk for sykehjemsplass også, jeg. Søsteren min jobber for øvrig på sykehjem og sier at set medieskapte bilde av hvordan pasientene har det er langt fra hennes verden. Se gamle får dusje daglig om de vil, men som regel handler det mer on at de ikke vil dusje. Og de både akeiviseres og får annen omsorg. Maten sier hun rikrignok at kunne vært vesentlig bedre, men det er en kjedelig bivirkning av at hjemmene nå ikke har egne kjøkken lengre, men får det levert fra storkjøkken.

Må få skyte inn at jeg har et 100% positivt bilde fra de sykehjemmene vår families gamle har bodd på. Personale med god tid, god pleie, velstelte gamle, omsorg og varme.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat