Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-18, 12:35   #32
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elbil med piggdekk??

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Virkelig? Inkluderer du da parkering i regnestykket? Jeg spør av genuin interesse altså; for meg har pris aldri vært en faktor i spørsmålet om kollektiv eller bil, så jeg ble rett og slett overrasket. Jeg trodde det var mye billigere å ta bussen, for skal du bare en kort tur, så kan du kjøre tur/retur på samme billett, og skal du være lenge borte, så koster jo parkering en formue.

Men så klart, putter man hele familien inn i bilen, så ser jeg at det trolig blir billigere å kjøre. Og det er jo unektelig dumt.

Buss koster 37 kr hver vei på billigste måte nå. Jeg selekterer nok hvor jeg drar for å handle og sånn ut fra hvor jeg parkerer gratis også. Skal du parkere i parkeringshus i flere timer blir det helt klart dyrt, men du skal ikke være så veldig mange i bilen da heller før det lønner seg.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat