Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-12, 14:58   #30
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.599
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnehagen og sikring av barn i bil

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Og jeg får ( eller ville fått da, om jeg hadde tatt debatten, noe jeg ikke gjør) massivt med kjeft og røde prikker for dette, og da lurer jeg på om dere som er sånne som er nøye på bilsikring rett og slett ikke kjører kollektivt med barna?

Jeg er en sånn som er veldig nøye, og jeg kjører rutebuss når jeg må. Som regel går eller sykler vi. For min del handler det litt om hvilke situasjoner man kan velge bort og hvilke man ikke kan velge bort. Jeg kan velge å sikre barnet mitt best mulig i bil, og derfor gjør jeg det. Jeg kan ikke velge å ikke ta ham med på helsestasjonen, og for å komme meg dit, må jeg ta rutebuss. Sånn er det bare.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat