Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-15, 21:19   #105
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg ønsker tips: cøliaki og barn

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Så godt å få det avklart.

Selv begynner jeg å bli litt frustrert. Hvor lenge skal det ta å få svar fra sykehuset? Det er en måned siden vi var der og tok blodprøver. Prøvesvarene er normalt klare etter en ukes tid. Jeg har ringt sykehuset 2 ganger, men får ikke vite noe fordi jeg ikke snakker med legen. Legen skal få beskjed om å ringe meg, men gjør det ikke. Det eneste sekretæren jeg snakket med fant ut var at hun er satt opp på venteliste til ny time i april. Hva er vitsen med å måtte vente så lenge? (For søsterens vedkommende fikk vi tvert svar fra sykehuset med klarsignal om å begynne på glutenfritt.)

Rart. Hos oss ringts jo fastlege dagen etter blodprøvene ble tatt. Det var jo ekstremt kjapt!
Biopsiresultatene tar lengre tid da skjønte jeg, pga dyrking eller noe.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat