Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-17, 10:35   #17
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.815
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Verdens beste støvsuger? Funker slike håndholdte?

Vi har en Electrolux som jeg tror heter Ultrapower. Den har kraftig nok motor til det meste. Jeg er usikker på hvor godt filteret er, det er et filter der. Vi bruker denne til det meste og den er et godt suplement til ordinær støvsuger. Jeg er usikker på om den kan erstatte en vanlig, men tror det kan gå. Mulig jeg hadde kjøpt en ende kraftigere hvis den skulle vært eneste. Jeg digger at det er så enkelt å sette i gang med støvsugingen. Den står klar! Og så har den lys. Vår har den funksjonen du nevner med en knapp man trykker på så kutter den hårene som setter seg fast under. Det er roterende børster under, det er de som fører rusket inn i støvsugeren. Hårstråene tvinner seg derfor rundt. Vår kan ikke ta av håndholdt støvsuger. Fordelen er at beholderen er større. Vi savner ikke denne funkjsonen.


Jeg tror det er denne: https://www.elkjop.no/product/hvitev...ovsuger-zb5022

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat