Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-18, 09:05   #21
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Må ha ny oppvaskmaskin

For tiden er det en Bosch som er best i test:

https://www.dinside.no/bolig/denne-e...rkner/68726893

Mener det er en Bosch jeg har, men ikke denne. Den jeg har ble nøye plukket ut fra forbrukertest, med vekt på mine kriterier om stillegående og mulighet for å velge et varmt program (har et 70-graders program). Man trenger ikke kjøpe rått konklusjonen i testene, men ofte gir de en god oversikt over tekniske spesifikasjoner, og så kan jo du ha andre vektinger mellom faktorene enn testerne har hatt.

Bruker det varme programmet når det er en del fett i oppvasken og også de få gangene det ellers er hygieniske grunner til det. Til vanlig ikke så skitten oppvask bruker jeg auto.

Den forrige var en Whirlpool som liksom skulle tenke selv om hvordan det skulle vaskes, men det var litt av en professortype som brukte lang tid uten de helt store praktiske resultater.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat