Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-11, 08:46   #56
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere som ikke har vaskehjelp - hvordan organiserer dere husarbeidet?

Jeg legger husarbeid av typen støvsuge, vaske bad og tørke støv bevisst til tidspunkter når jeg ser 8 åringen har overskudd til å være med. Det kan være en ettermiddag midt i uka eller en lørdags formiddag. Vi er 2 stk på sekstifem kvadrat så det går utrolig fort og kjapt når vi først kommer igang.
Jeg hadde vaskehjelp i flere år og det var utrolig deilig å komme hjem til ren leilighet på mandager. Men nå synes jeg det er altfor viktig at vesla lærer seg at slike ting må gjøres og ikke skjer av seg selv. Og hun har blitt kjempeflink til å bidra og det meste hva angår rydding og rengjøring har nå blitt en selvfølge for henne, det gjøres uten mas eller krangler så lenge jeg er litt fleksibel på hvordan vi organiserer.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat