Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-08, 17:09   #5
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp - HASTER - hjemmelaget majones blir ikke stiv

Jeg vet ikke hva jeg gjorde feil. Uansett fant jeg faktisk "trikset" for dette paa en tysk side: Man begynner paa ny og pisker en eggeplomme med bittelitt fransk sennep. Saa tilsetter man den "rennende" majonesen draapevis og pisker masse. Det ble til slutt stivt, altsaa.

Men: Saa smakte jeg paa den og tilsatte nok en sardinfilet for jeg syntes den trengte det. Det var en saann sardinfilet paa glass som smaker veldig salt, vet dere (regner jeg med). Da ble den plutselig tynnere igjen, men dette fikk jeg fikset.

Men 2: Saa ser jeg imidlertid paa glasset med sardinfiletene, og oppdager at dette var holdbart til mars i aar. De smakte normalt (ja, jeg har smaaspist litt ), men naa föler jeg meg litt smaakvalm av tanken paa aa spise dressingen. Faen og - jeg som hadde laget Caesarsalat med aspargues, biffstrimler og revet parmesan. Hva skal det bli til uten ordentlig dressing.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat