Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-18, 10:58   #543
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

I 2018 har jeg hatt en ferietur til Italia med fly, påspandert av faren min (70-årsfeiring). Ingen flere flyreiser så langt i år, og ingen planlagte heller. Sommerferien var interrail.

Blir trolig sommerferie med (el-)bil sommeren 2019 (som riktignok innebærer en overfart med en neppe særlig klimavennlig ferge mellom Larvik og Hirtshals). Danacup kombinert med roadtrip gjennom Danmark og sør-Sverige. Det klimavennlige ved dette oppveies av en t/r flyreise i påskeferien (svigerforeldrene mine spanderer tur på alle barna med partnere og barnebarn i anledning kombinert 70-årsdag og gullbryllup). Ellers ingen planlagte flyreiser i 2019, men det kan bli en eller annen judotur med minstejenta. Cup i Oslo i september tar vi sannsynligvis med tog, mens Sandnes i oktober (hvis hun skal være med der) blir verre ...

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 15-10-18 kl 11:06.
My er ikke aktiv   Svar med sitat