Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-18, 18:52   #1
Studentkonto
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2018
Innlegg: 1
Studentkonto har et hav av muligheter foran seg
Standard

Undersøkelse relatert til bachelor i produktdesign

Heisann, jeg studerer produktdesign ved OsloMet (tidligere HiOA) og holder nå på med min bacheloroppgave. I forbindelse med det utfører jeg
en kort undersøkelse med litt kreative spørsmål, som jeg hadde satt pris på om så mange som mulig deltok i.

Undersøkelsen kan finnes her: https://goo.gl/forms/yUi05y18FCI5wPar1



Litt mere detaljert informasjon:
Bakgrunnen for undersøkelsen: En designer kan ikke bare gjette på problemer og ønsker som folk har. Det må utføres undersøkelser med potensielle brukere for å avdekke disse.

Målet for undersøkelsen: Å avdekke problemer og ønsker som kan løses/oppfylles ved design av møbler eller annet interiør med skjulte funksjoner.

Oversikt over parametre som skal samles inn: I hovedsak spørres det om valg i hypotetiske situasjoner, men det spørres også om alder, kjønn, bosituasjon og yrkessituasjon.

Kort metodebeskrivelse: Nettbasert undersøkelse med åpne svar og svaralternativer.

Ansvarlig for undersøkelsen: Meg, som studerer produktdesign ved OsloMet (tidligere HiOA)

Veileder for undersøkelsen: Årets veiledere for bacheloroppgaven er Wenche Lyche, Nils Seiersten og Sigbjørn Windingstad

Hvor undersøkelsen utføres: Facebook og relevante subforum på diverse norske nettforum, gjennomført via Google Forms

I hvilken sammenheng undersøkelsen utføres: Bacheloroppgave i produktdesign

Studentkonto er ikke aktiv   Svar med sitat