Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-18, 10:01   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sommerboktråden 2018: Hva skal du lese i sommer?

Ja, hva får bli med i feriekofferten, tursekken eller strandbagen? Eller har du lest noe du anbefaler andre? Si gjerne en setning om boka slik at andre (jeg! ) kan bli inspirert.


Jeg holder for øyeblikket på med med Berge, av Jan Kjærstad. Det handler på et vis om 22. juli, uten å gjøre det. Snedig skrevet om tiden rundt terrorangrepet, og forbausende morsom selv om bakteppet er fælt.

Ellers har jeg nettopp lest Tante Ulrikkes vei, og anbefaler den sterkt. Godt skrevet bok, som både er gjenkjennelig og sår og fin. Godt skrevet om menneskelige mekanismer, å være ung, ha for mye ansvar, gleden og byrden ved å representere og rett og slett en viktig bok.

Nå leter jeg etter noe ala A Tale for the Time Being og Were'd you go, Bernadette? som har vært mine favoritter fra de foregående sommerne.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 21-06-18 kl 10:18.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat