Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-18, 13:14   #22
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk til kronprinsparet

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Det synes jeg er interessant. Jeg jobber mye både med og på sosiale medier, men kronprinsesse-sønnen har liksom aldri vært et tema. Ikke kongefamilien generelt heller, egentlig.

Jeg har fått det med meg flere steder, nå sist på Insta. Jodel er jo alltid en god kilde til sladder (bekreftet og ubekreftet), det var vel der jeg så det først, og det var rett etter nyttår.

Jeg synes kongefamilien gjerne kan ønske at barna blir skjermet, og spesielt når de er under 18. Men her er det altså snakk om en person som helt bevisst går inn for å bli eksponert, og da må de først og fremst ta den praten med ham.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat