Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-18, 22:40   #18
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.424
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips til badeferie et hyggelig sted til en fornuftig pris?

Vi var en dag på Burriana stranden i sommer, juli. Tettpakket av folk, bred strand. Vi liker bedre Carabeillo og området der som er nær sentrum. Små strender, klipper og viker. Kort vei til restaurantene. Både i fjor og i år bodde vi på Calle Hernando Carabeo gaten. Da er det gåavstand til alt. Så det kommer jo an på hva dere ønsker. Avbefaler selve leiligheten vi hadde i sommer om dere drar i juli. Da er det mye folk der. Vår leilighet lå i 2.etg. Vi hadde restaurant rett under. Spanjolene går ut sent om kvelden, med barn, så det ble ikke stille før i 2-3 tiden om natten. Det var min mor som fant stedet for meg. De er i Nerja et par ganger i året, men aldri om sommeren, så hun hadde ikke tenkt på det med restauranten i juli.

Likte godt stedet vi bodde i påsken i fjor, må bare finne navnet. Fullt i sommer, ellers hadde vi bodd der. Det heter Villa Carabeo Playa. Det er et lite murhus med fire-fem leiligheter. Eieren er en eldre mann som også bor der. Lite basseng på taket. En utrolig hyggelig liten butikk rett bortenfor. Koselig å handle brød og pålegg der om morgenen. Leilighetene ligger på booking.com.

I år hadde vi en dag/natt i Malaga. Veldig varmt der, men fint å ha sett litt av byen.

Nerja er sjarmerende og føles autentisk. Vi tre hadde en uke på hotell i Torremolinos (25 min sør fra Malaga) i fjor sommer. Fin ferie, men vi var stort sett kun på hotellområdet for byen er ikke særlig sjarmerende.

__________________
05 og 08

Sist redigert av millact : 02-11-18 kl 22:51.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat