Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-13, 12:47   #44
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor viktig er det for deg å ha noe å se fram til?

Jeg kan helt klart glede meg til ting fremover, men tenker ikke så mye på det egentlig og prøver å ikke ha for mye forventninger til ting (innimellom er det vanskelig)...

Jeg tar en dag av gangen, vært mye syk de siste 10 årene så prøver å verken se for mye tilbake eller så mye frem. Jeg gleder meg riktignok over alle stunder jeg ikke føler meg dårlig - det er vel fordelen med å ha vært mye syk (om man skal prøve å se positivt på det).

Jeg gleder meg som regel over vinteren når den er, liker ski og skøyter, være mer inne og sånn... våren er nydelig nå med sol - det hadde jeg helt glemt og har ikke gått å ventet på det før det plutselig nå er vårfølelse. Sommer er fint med alt den bringer med seg og det er høsten også

Alle feiringer og sånn er koselig, men ikke noe jeg ser så lenge frem til i forveien. Helger kommer jo hele tiden så de rekker jeg ikke vente på...

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat