Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-15, 08:45   #13
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Går dere noensinne lei?] Male stua så den passer til biblioteket

Jeg spurte Jotun lady på fb om Washed Linen, ift min stue.

Limer inn svaret:
Jeg tror at 10679 Washed Linen blir nydelig den er i alle fall vakker til ditt kjøkken, men det er litt vanskelig å vurdere farger (sofa) ut i fra foto på en pc skjerm som ikke er fargekalibrert så du må love meg å teste med en prøveboks før du går på hele stuen. Jeg maler selv en gang med Washed Linen nå og den er fantastisk nydelig, men husk at alle farger virkere lysere når du får dem opp på store flater. Du kan også vurdere litt mørkere toner 394 Varmgrå eller 553 Ascott og 1032 Grå Harmoni hvis du trenger en tone som er litt gråere sammen med sofaen. Ta også med en prøve av vår helt nye 8470 Smooth White som er en perfekt lys gråbeige tone. Myk og elegant og litt gråere og mindre gyllen enn Washed Linen hvis det blir nødvendig i forhold til sofaen. Vi ønsker deg lykke til og snakkes nærmere hvis ingen av disse faller i smak eller står godt til sofaen.

Jeg har altså en lys grå melert sofa som fargen skal stå til, men har hatt en prøvelapp med washed linen som ser veldig lovende ut mot sofaen hvertfall. Men må nok ha noen prøvebokser for å bli enig med meg selv.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat