Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-15, 08:56   #18
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Går dere noensinne lei?] Male stua så den passer til biblioteket

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Hva er koden på kalk? Farger blir lysere på store vegger enn prøvelapper og prøvemalefelter, er vår erfaring. Vi har Eleganse 1103-G89Y i stua nå og den er veldig lys.

Vi maler med Jotun Lady Wonderwall, ettersom jeg har unger som fortsatt liker å sette signaturen sin på veggene (både med blyant og leverpostei). Den er vel 10 silkematt mener jeg.

Kalk er 1603-Y31R.

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

For noen fantastiske lysforhold dere har, Cuya! Jeg tror kanskje refleksjon på alle vegger vil bli for tassete, med mindre dere tenker mye på veggene. Et så stort og luftig rom trenger gjerne litt mørkere farge for å bli lun, synes jeg.

Jeg har også tenkt at Refleksjon er for hvit. At det må litt mer farge til. Men jeg er usikker på hvor mye jeg tør tar i. Spisestuedelen er f.eks mørkere enn den delen av stua jeg har lagt ut bilder av. Samtidig så vil det jo bli mye lysere når takene er hvite og vinduskarmene er hvite, pluss når jeg er ferdig med å male trappegangen som også går opp i bakkant ved spisestua (den er halvt klassisk hvit, halvt furu nå, og min nemesis av et maleprosjekt.)

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat