Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-18, 22:39   #9
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg fryser! Ulvang Rav?

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Elsker min Rav. Jeg bruker den, ulltrøye (og evt en tynn ulljakke på veldig kalde dager) under skalljakke (uten for) på vinteren. Har unisexmodell, og den har i alle fall lange ermer. Vel nok er jeg bredere enn jeg er lang, men bretter opp ermene både en og to ganger. :P

Takk!

Jeg ønsker meg intenst en sånn genser på dager som dette. Som jeg riktignok ikke har opplevd før. Og jeg har noen tusenlapper som jeg skal bruke til klær til meg selv, men jeg klarer ikke å velge.. Skal jeg kjøpe ullgensere og Kari Traa-ull som virker fornuftig nå, eller er det mer fornuftig å kjøpe ny skallparka, liksom? Og hva med sommertøy, det er jo straks vår! Men på den andre siden blir det jo vinter igjen en gang. Men jeg er en veldig varmblodig person, skjønt etter at jeg mistet 20 kg ble jeg plutselig en frossenpinn, men kanskje vi er på vei inn i en ny istid? Det føles sånn nå. Akk, valgets kval, og i-landsproblemer...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat