Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-18, 15:15   #4
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Eg elsker Kindlen min, men ...

Det er folksomt i den døra.
Jeg tenker at man får begynne i det små, og med det som krever lite innsats. Uttrykket om ikke å la det perfekte komme i veien for det gode (bedre) kan være greit å ha med seg i bakhodet.


Om du ikke klarer å slutte helt med engangs, har du redusert det. (Det blir enklere når barna ikke vil ha spesielle motiver på asjettene, men tar til takke med de vanlige). Vi har ikke kommet dit at Ville tar bussen selv til øving, men vi samkjører i hvert fall, slik at det er færre biler på veien. Og når man har klart noe, kan man ta neste steg.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat