Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-18, 13:33   #13
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eg elsker Kindlen min, men ...

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Det er folksomt i den døra.
Jeg tenker at man får begynne i det små, og med det som krever lite innsats. Uttrykket om ikke å la det perfekte komme i veien for det gode (bedre) kan være greit å ha med seg i bakhodet.


Om du ikke klarer å slutte helt med engangs, har du redusert det. (Det blir enklere når barna ikke vil ha spesielle motiver på asjettene, men tar til takke med de vanlige). Vi har ikke kommet dit at Ville tar bussen selv til øving, men vi samkjører i hvert fall, slik at det er færre biler på veien. Og når man har klart noe, kan man ta neste steg.

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Ingen er perfekte, og det er bedre å gjøre noe enn ingenting er mitt motto.


Det er veldig sant, det begge de skriv. Samtidig kjenner eg særlig når det gjeld boikott av selskap som driv rovdrift på personale (sånn sett er ikkje eingangsbesrikket eit så godt eksempel her, ser eg, Kindle og Kinderegg er meir i den gata eg ville fram til). Det er lett å boikotte så lenge ein finn gode alternativ. Men når det er det einaste selskapet som leverer akkurat det, er det vanskelig å vere konsekvent. Og dermed kjenner eg på at vilja til å bidra og vere ein bevisst forbruker, eigentleg bare strekk seg så langt som til at det ikkje blir for ukomfortabelt for meg. Og det plager meg.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat