Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-07, 23:19   #46
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harrytur. Hva må man bare kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Vi kjøper alltid andebryst. Mye, mye billigere enn hjemme, og så er det avsindig godt.

Det fant jeg ikke i dag, men jeg hadde fire vimsete unger på slep så det kan ha hatt noe med saken å gjøre kanskje.

Det ble Guldfågelen kyllingfilet, kjøttboller, diverse god ost og spekeskinke, en del pålegg og en del snop m.m. på båten over. Alt i alt en bra handel tror jeg. Vi kom nesten akkurat inn døra og det ble en lang dag for oss, men ungene virker fornøyde så da har det nok vært en bra dag.

Jeg tror bestemoren min har fått med seg sherryen min, men den skal jeg vel greie å få tilbake skulle jeg tro.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat