Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-08, 00:38   #44
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Å vet ikke om jeg tør å skrive det. Kjenner jeg rødmer bare ved tanken

Vel, vel. Jeg får av og til munnsår av den typen som blir forårsaket av et herpesvirus, såkalte forkjølelsessår. Jeg hadde fått anbefalt en salve, zovirax, av en venninne som skulle være veldig effektiv (noe den er ) Og skyndet meg til legen for å få resept. Legen skrev ut resept og jeg dro sporenteks til apoteket og handlet inn vidundermiddelet. Smurte litt på leppen og la tuben i jakkelommen. Tenkte ikke mer på det.
Dagen etter da jeg leverer lilletuppa i bhg er det en tante som diskre putter noe i handa mi,og hvisker "du mistet denne igår". Jeg ser at det er salven min og på ettiketten står det"*** navnet mitt *** Mot herpesinfeksjon"
Holdt på å dø. Det hørtes jo helt forskrekkelig ut (særlig siden ikke alle vet at forkjølelsessår er en herpesinfeksjon) Jeg stammet og stotret om forkjølelsessår og munnsår. Hun skal hvertfall ha honnør for diskre behandling.
Jeg er veldig nøye med å pelle av etiketter nå

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat