Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-18, 22:13   #49
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det veldig dyrt å la lysene stå på i alle rom? Pluss ranting om rotete tenårin

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Er ikke de pærene veldig dyre? Jeg har sett på IKEA sine, men har ikke prøvd enda. Praktisk da.

Jo, de koster jo litt. Men varer lenge. Startpakke med bridge og 3 pærer koster 1600. E27 pære som kan dimmes koster rundt 400. Fargepærer dyrere, men det har jeg ikke kjøpt.
Det jeg liker best er muligheten til å lage rutiner, at lyset slukkes til tidspunkt. Vi har også satt opp at lysene slås sakte på på soverommene på morgenen. Bevegelsessensor har vi også og nattlys som går automatisk på. Eneste jeg ikke har fått ordnet er at lysene slår seg litt random på når vi er borte, man kan simulere som om noen er hjemme. Og for ikke å snakke om alt artig man kan gjøre. Lysene kan slå seg på når Fitbiten merker at du er våken!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat