Tråd: Outlander
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-16, 19:49   #15
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.822
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Outlander

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ruslebuffen; diskuterer gjerne serien videre når du har sett ut sesongen! Interessert i å høre om hva du syns om det jeg spoilertagget.

Jeg synes den episoden var så realistisk at jeg ble helt kvalm. Samtidig som jeg synes den var vanvittig bra. Både at det var en mann som var offeret, selv om han helt åpenbart er stor og sterk og normalt ikke ville være en som var stereotypisk "riktig" for offerrollen, men også, hvis jeg husker rett, at det ble beskrevet som om han ikke greide å la være å reagere på stimuli, uansett hvor uønsket det var. Noe som vel også er et realistisk scenario og noe som overgripere bruker til fulle for å rettferdiggjøre seg selv.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat