Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-17, 19:41   #11
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.551
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blade Runner 2049

Jeg var nervøs for å se se den, etter å ha lest her. Jeg er ikke superfan av originalen, selv om jeg liker den.

Men 2049? Wow! Jeg synes filmmusikken var noe å det desidert beste med denne. Musikken er utrolig viktig for om jeg liker en film eller ikke, så jeg ble lettet. Filmen er jo også utrolig vakker, selv om det for meg var poengløst å se den i 3D. Jeg pleier å unngå det, men alle så denne måtte sees i 3D og jeg ventet på et sånt "åååja, derfor ja"-øyeblikk som aldri kom. Synes også den var tro mot det originale konseptet, men ble litt skuffet over den veldig sterke føringen for en oppfølger.

Tekstingen var helt grusom.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat