Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-15, 11:43   #16
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På jakt etter det ultimate spisestuebuordet ...

Jeg har et svensk bord, Solab i bjørk som jeg kjøpte for mange år siden. Fremdeles veldig fornøyd med det. Kan utvides med hele fire plater. Har som regel en plate i. Siden det er ovalt, er det lett å få plass til mange stoler rundt. Og jeg liker at det er i massivt tre, men ikke for tykk bordplate.

Kjøpte det på Unge Gaarder som holdt til i gamle Drammensveien mellom slottet og UD i sin tid, men tror den butikken er lagt ned. Men her er en oversikt over norske forhandlere: http://www.stolab.se/sv/hitta-aterfo...-mobelbutiker/

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat