Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-18, 08:47   #22
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Parkett eller laminatgulv?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Nei, så ergerlig, Mex.

Veldig. Det var egentlig bare helt tilfeldig at vi fant det ut. Nå når vi hadde folk til å tapetsere ene veggen, de legger også gulv. Og så nevnte jeg at vi også skulle fikse på gulvet, da lurte han på om vi hadde hatt noen reklamasjon på det, for det var tydelig for han at enten hadde vi vasket gulvet med altfor mye vann, eller så var gulvet lagt før underlaget var tørt. Jeg har lenge trodd det første. Selv om det er det eneste gulvet i huset som ser slik ut, så har jeg liksom tenkt at dette er nok min egen skyld. Så da tok vi opp i et hjørne for et par dager siden, og fikk bekreftet at det ikke var meg, men fukt fra betongen.
Skikkelig ergelig ja, men vi har nå levd med det i mange år nå.

Jeg er utrolig glad for at dette kom frem. Vi kunne fort ha svidd av masse penger på å fikse et gulv som ikke lot seg fikse.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat