Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-19, 06:49   #13
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.749
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Påfyll i hverdagen

Jeg løper, går mye på tur, hører på lydbøker og strikker. Løpinga gir meg faktisk den beste mentale avslappinga, det spiller ingen rolle om jeg løper i skogen med hunden eller peser intervaller på mølla med volumet på fullt i ørepluggene.

Så er det disse små lykkestundene jeg både gleder meg til og nyter i øyeblikket. En kopp frukt-te eller en kopp med virkelig god kaffe, en ristet brødskive med romanosalat, brie, rødløk og honning, en tur med venninne, tidlige morgener på hytta med kaffe i yndlingskoppen og P1 på radio. Jeg ser på gatekunsten på veggene mine og smiler både av motivene og kunstnernes personlighet. Ofte tenker jeg på hvor heldig jeg har vært med menneskene i livet mitt. Både se selvvalgte og familien min. Det beste påfyllet for tida står en liten, skjønn baby på tre måneder for, et nytt lite vidunder til mormor.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat