Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-19, 08:56   #18
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.965
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påfyll i hverdagen

Jeg er a-menneske, og jeg står opp ekstra tidlig slik at jeg får en time hjemme før noen andre begynner å bevege på seg. I løpet av denne timen så lager jeg meg god kaffe, skikkelig frokost og så leser jeg avisa. Ikke bare titter, men leser mange artikler. Denne rolige alenetiden er gull for meg. Og så forsvinner jeg ut døra idet alle de morgengretne familiemedlemmene står opp. Jeg takler ikke så sure folk om morgenen.

På ettermiddagene så er det "fritid" å sitte i sofaen, strikke og se på serier sammen med mannen min. Hvis jeg surfer på mobilen, så føler jeg at jeg kaster bort tid. Men jeg gjør det visst en del allikevel.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat