Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-19, 11:08   #19
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.031
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg er helt uenig. Det handler bare om hvor mye penger man har og er villig til å gi. Man kan ikke utpsyke noen med større kjøpekraft og mer vilje enn deg.

Men man kan by psykologisk lurt. Om man for eksempel øker med 10 000 og 20 000 er det tydelig at dere nærmer dere en grense, og mer sannsynlig at den andre henger på. Dersom dere fortsetter å dra til, mener jeg det er mer sannsynlig at folk hopper av fordi det virker som dere har mer penger. Jeg har gjort det sånn selv, og det samsvarer også med viktig lærdom fra Boligjakten på TV ( - jeg anbefaler faktisk titte på et par episoder før dere skal by. Det er mange gode tips).

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat